Vacature Wijkverpleegkundige

Stichting NiKo is een zorgorganisatie in beweging met 250 zorgvragers. Wij leveren zorg- en welzijnsdiensten aan met name ouderen in twee locaties: De Nieuwpoort en De Palatijn. Daarbij vervullen we een belangrijke wijkfunctie in Alkmaar-Zuid.

We werken vanuit de kernwaarden: verbinden, vertrouwen, het verschil durven maken, echtheid en passie. Daardoor staan we Persoonlijk, Deskundig en Dichtbij onze zorgvragers en diens familie. En zeker ook bij elkaar.

Stichting NiKo heeft een relatief jong wijkzorgteam dat zichtbaar is in de wijk. Een warme benadering en vriendelijke zorg door herkenbare gezichten vinden wij belangrijk voor de zorgvrager. Het team fungeert hierin als ‘Goede Buur’ en is klaar om verder te groeien.

Ben jij de wijkverpleegkundige die samen met het team deze uitdaging aan wil gaan? Wil je tijd hebben voor de ontwikkeling van de wijkzorg, tijd kunnen nemen voor het ondersteunen van jouw collega’s en onderdeel zijn van een team dat wil uitbreiden?

Dan is Stichting NiKo op zoek naar jou:

Wijkverpleegkundige

voor gemiddeld 20-24 uur per week

Wat ga je doen?

Samen met jouw collega’s ga je door met bouwen aan ontwikkeling van deskundigheid, kwaliteit van zorg en systematisch werken. Voor jouw zorgvragers is het van belang dat je inzicht krijgt in hun netwerk en deze kan betrekken bij de zorg. Je werkt als casemanager en bent de ‘spin in het web’. Je hebt regelmatig contact met disciplines in de wijk om de zorg te borgen. Je kunt buurtgericht werken en je kunt overleggen met partners binnen het sociaal domein.

Wie zoeken wij?

• Je bent in het bezit van het diploma HBO-V.
  • Je hebt extramurale werkervaring en affiniteit met cliënten met een psychogeriatrische en/of somatische zorgvraag.
  • Je hebt ervaring met het opstellen en bijhouden van indicaties.
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je toont initiatief in je werk en je neemt beslissingen waar nodig.
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden.
  • Je bent flexibel ingesteld.
  • Je beschikt over doorzettingsvermogen.

Wat bieden wij jou?

• Een interessante functie waarin je pure persoonsgerichte zorg levert.
  • Het werken in kleine zorgvrager gestuurde teams.
  • Maximale eigen regelruimte van het team in het belang van de zorgvragers.
  • Training en scholing zodat je steeds beter ‘werk van je werk’ kunt maken.
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).
  • Het salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 2468,58 en maximaal € 3.582,26 (FWG-functiegroep 50) bruto per maand bij een volledig dienstverband.
  • Het betreft een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Het aanbod van een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Dit bestaat uit de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’.

Ben jij de verpleegkundige die ons wijkzorgteam komt versterken?

Stuur dan direct jouw motivatie en CV naar: sollicitatie@stichtingniko.com of via het onderstaand sollicitatieformulier.

Meer informatie:

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nancy Smit (teamcoach wijkzorgteam), via telefoonnummer 06-55206920. Of mail je vragen naar n.smit@stichtingniko.com.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Interesse? Solliciteer via onderstaand formulier: