Dag van het werkplezier in de zorg

• Op 29 januari 2019

Werkplezier bij Stichting NiKoEr is weer een nieuwe dag uitgeroepen en wel, de dag van het werkplezier in de zorg! Een mooi initiatief om het gesprek aan te gaan waar we nu plezier aan beleven als het om ons werk gaat. Via de kerstattentie hebben wij al een voorzet gegeven. In de kletspot zat een kaartje met de vraag “Wat zou voor jou bijdragen aan een gelukkige¬† en fijne tijd bij Stichting NiKo?”. Wij hopen dat onze collega’s hiermee leuke gesprekken voeren in hun teams.

Waar krijg jij plezier van in je werk?

Plezier zien wij dagelijks op de werkvloer. Het maakt niet uit waar je komt binnen Stichting NiKo, maar werkplezier is gemakkelijk te spotten. Voor deze gelegenheid ben ik, Cynthia, gisteren al met mijn camera door de gangen van De Nieuwpoort op zoek gegaan naar collega’s en hun reactie op de vraag: “Waar krijg jij plezier van in je werk?”.

Eigenlijk hoor ik spontaan eenzelfde uitspraak bij veel collega’s. En eerlijk gezegd deel ik deze mening ook.

Ben je nieuwsgierig wat Megan en Madelene hierover vertellen? Bekijk het op ons nieuwe Instagram TV-kanaal!

Bedankt voor jullie inzet!

Omdat wij bij Stichting NiKo zo blij zijn met alle medewerkers en hun inzet voor onze zorgvragers, hebben wij vandaag een kleine traktatie voor onze collega’s geregeld, deze is in het restaurant op te halen vandaag. Wij wensen iedereen veel werkplezier!

Stichting NiKo - Dag van het werkplezier in de zorg