Vogelvoederplek in de tuin van De Nieuwpoort

• Op 26 februari 2021

Stichting NiKo - vogelvoederplekVorig jaar heeft onze medewerker Ilona Korver voor een leuke verrassing gezorgd. Als lid van de Natuurbescherming krijgt zij allemaal leuke informatie, waaronder een leuke winactie voor verzorgings- en verpleeghuizen. “Wie niet waagt, die niet wint!” dacht Ilona.

Zij had Stichting NiKo ingeschreven om in aanmerking te komen voor een van de honderd vogelvoederplaatsen die Vivara Natuurbeschermingsproducten gratis ter beschikking stelde. Met meer dan vijfhonderd hartverwarmende aanmeldingen was het een moeilijke klus voor hen om er honderd te selecteren, maar Ilona was blij verrast toen ze hoorde dat Stichting NiKo tot de selectie behoorde.

Inmiddels staat alles in de achtertuin van De Nieuwpoort te pronken. De vogels weten deze vogelvoederplek goed te vinden!

Ilona en Vivara, ontzettend bedankt voor deze gulle gift. De bewoners en medewerkers genieten van de vele vogeltjes die op visite komen in de tuin.