Nog meer hartverwarmende initiatieven

• Geplaatst door Niko
  • Op 21 april 2020

Er worden zoveel fantastische initiatieven gedaan voor ons! Het is overweldigend en zo mooi dat er op deze liefdevolle wijze aan onze ouderen en zorgtoppers gedacht wordt. Deze initiatieven willen wij met u blijven delen! Dank u wel .

Boeket

Het kaartje zegt genoeg… Dank jullie wel voor het prachtige boeket.

Bloemen

Jansen Hoveniers uit Wormerveer heeft afdeling 5 van De Nieuwpoort prachtige geraniums geschonken. Wat een lief gebaar!

Theater Toemaar

Stichting NiKo’s eigen huistheater: “Theater Toemaar” oefenen elke maandagavond in de Orangerie en
als tegenprestatie geven zij optredens, workshops etc.
Omdat dit alweer een aantal weken niet mogelijk is hebben de acteurs gevraagd of ze iets anders konden betekenen voor onze bewoners.
Het resultaat? Een mooi spandoek voor aan het hek in de binnentuin! Dank jullie wel Theater Toemaar en tot snel ziens op het podium!

Oranje tulpen

Op Koningsdag/Woningsdag👑🏡 hebben alle bewoners van locatie De Nieuwpoort en De Palatijn een prachtige bos oranje tulpen gekregen van reisorganisatie Uniglobe THL Travel, gevestigd in het AFAS Stadion. Wat een verassing, dank je wel Uniglobe THL Travel!

Even wachten….Pizza!

Domino’s Pizza heeft stichting NiKo verwend met 200 pizza’s! Onze bewoners hebben genoten van dit smakelijke initiatief.

Appeltaart voor stichting NiKo

Wat doe je met 35 vers gebakken appeltaarten mét slagroom? Uitdelen en opeten dus!
De heerlijke taarten zijn aangeboden door Broekerveiling Broek op Langendijk en de Pius Stichting, die stichting NiKo een warm hart toedragen. Dat wordt smikkelen!

Orchidee

Grote dank aan Annemijn en Nina van Floricultura BV voor de prachtige orchideeën voor onze zorgtoppers! Deze zijn bij zowel De Nieuwpoort als bij De Palatijn afgegeven voor alle medewerkers. Wat een mooi gebaar!

Alsjeblieft, een dankjewel

In zowel De Palatijn als De Nieuwpoort werden de zorgmedewerkers door de echtgenoot van een mevrouw in De Palatijn verrast met een doos vol chocolaatjes als bedankje. Wat een verwennerij!

Vrolijk Pasen

Voor haar moeder en alle andere bewoners van De Nieuwpoort heeft een familielid samen met haar dochter “Vrolijk Pasen” op het parkeerterrein getekend. Het hart is bestemd voor alle zorgmedewerkers in deze lastige tijd. Lief dat er zo aan iedereen wordt gedacht!

40 bossen tulpen

Buurtkinderen kwamen 40 bossen tulpen brengen voor de bewoners van locatie De Nieuwpoort. Ze hadden met auto’s wassen geld opgehaald en hier tulpen voor gekocht en kwamen deze vanmiddag afgeven.

Spandoek voor De Palatijn

Onlangs ontvingen we een spandoek van Joery vd Beek, familielid van een van onze bewoners op etage Zee in De Palatijn. Het spandoek is opgehangen in de tuin van De Palatijn en is vanuit het hele huis voor iedereen goed te zien!Omdat de zon heerlijk schijnt wordt er dankbaar én op gepaste afstand gebruik gemaakt van de tuin door bewoners en medewerkers, zodat het gebaar goed bekeken kan worden.

Het wordt door iedereen heel erg  gewaardeerd. Dank je wel!