Een bijzondere mijlpaal in De Nieuwpoort, de heer Stuster is 100 jaar!

• Op 18 maart 2019

Stichting NiKo - de heer Stuster 100 jaarIn oktober vierden we de 100e verjaardag van mevrouw Wiedeman en vandaag is het groot feest omdat er weer een zorgvrager 100 jaar is geworden, de heer Stuster. Het was nog even spannend, omdat hij een paar weken geleden nog heel erg ziek was. Gelukkig is hij hersteld en heeft hij vandaag met zijn familie dit kroonjaar gevierd.

Van Stichting NiKo kreeg de heer Stuster een prachtige bos bloemen, deze werd door Jenny Ploeg overhandigd. En wat later in het voorjaar worden voor de heer Stuster en voor mevrouw Wiedeman een berkenboompje geplant. Daar is het binnenkort een goede tijd voor. Samen met de drie berkenbomen die er al staan zullen zij in de voortuin van De Nieuwpoort staan te pronken. Een mooi gebaar en zo blijkt, toch heel bijzonder! Er staan er tenslotte dan maar vijf in al die jaren dat De Nieuwpoort al bestaat.

Wij hopen dat de heer Stuster nog lang met veel plezier bij ons zal wonen in goede gezondheid!

Ciska
Van harte Heer Suster een hele fijne dag!
    Cynthia
    Hartelijk dank namens de heer Stuster! Hij genoot met volle teugen en vond de bloemen die jij hebt verzorgd prachtig.