Medewerker Zorgadministratie

Stichting NiKo is een zorgorganisatie in beweging met 300 bewoners. Wij leveren zorg- en welzijnsdiensten aan met name ouderen in twee locaties: De Palatijn en De Nieuwpoort. Daarbij vervullen we een belangrijke wijkfunctie in Alkmaar-Zuid.

We werken vanuit de kernwaarden: verbinden, vertrouwen, het verschil durven maken, echtheid en passie. Daardoor staan we Persoonlijk, Deskundig en Dichtbij onze bewoners en diens familie en zeker ook bij elkaar. Wil jij ons kleine team, waarin we nauw met elkaar samenwerken versterken? Lees dan snel verder en reageer!

Medewerker Zorgadministratie 20 uur per week

Wie zoeken wij?

• Je bent in het bezit van minimaal een afgeronde MBO-diploma; bijvoorbeeld de opleiding Zorgadministratie.
  • Je hebt kennis van wetgevingen zoals WLZ, WMO en ZVW.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie; bij voorkeur binnen de VVT-sector.
  • Je bent bekend met programmatuur van ONS-Nedap ten behoeve van applicatiebeheer, zorgdeclaratie en –administratie.
  • Je kan zelfstandig declaratieverwerking uitvoeren en je bent in staat foutieve verwerkingen op te sporen.
  • Je bent doortastend, je kan goed doorvragen en je bent flexibel ingesteld.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en bent in staat feedback te geven en te ontvangen.
  • Je hebt affiniteit met cijfers en je werkt accuraat.

Wat bieden wij jou?

• Een uitdagende functie op het gebied van bewonersadministratie, applicatiebeheer ONS-Nedap, Medimo en declaratie/berichtenverkeer.
  • Een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie een jaar. De werkdagen zijn dinsdag en vrijdag en 1 dag naar eigen wens in te vullen.
  • Een salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 2.007,97 en maximaal € 2.971,05 (FWG-functiegroep 40) bruto per maand bij een volledig dienstverband 36 uur).
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Dit bestaat uit de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’. Ook behoort de aan- en verkoop van verlof tot de mogelijkheden.

Wanneer je in dienst komt van Stichting NiKo wordt van je gevraagd een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen.

Ben of ken jij de medewerker Zorgadministratie die Stichting NiKo komt versterken?

Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie, vóór 10 mei a.s., via mailadres: sollicitatie@stichtingniko.com. Dinsdag 18 mei a.s. vinden de sollicitatiegesprekken plaats.

Voor meer informatie, neem dan contact op met Tamara Huis in ‘t Veld (kwartiermaker ondersteuningsbureau) via telefoonnummer 06-15374217 of mail je vragen naar t.huisintveld@stichtingniko.com. Deze vacature wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Interesse? Solliciteer via onderstaand formulier: