Een kroonjaar in De Nieuwpoort, mevrouw Wiedeman is 100 jaar

• Op 26 oktober 2018

mevrouw Wiedeman 100 jaar - Stichting NiKoVandaag is het feest in bij Stichting NiKo, want mevrouw Wiedeman is 100 jaar geworden!

Jenny Ploeg, onze directeur/bestuurder heeft een mooie bos bloemen gebracht. U heeft een gezellig feestje gevierd met uw familie. Het is een grote bloemenzee in uw appartement, onder de vele bossen bloemen is ook nog een boeket van de burgemeester van Alkmaar. Een berg verjaardagspost, vele kaarten met 100 erop en nog een brief van het Koninklijk Huis. Het kan niet op!

Wat bijzonder is bij Stichting NiKo, is dat er bij het bereiken van de 100-jarige leeftijd van een zorgvrager, er een berkenboompje wordt geplant. Deze komt bij de andere 3 berkenbomen te staan van de zorgvragers die u voorgingen mevrouw Wiedeman. U vindt het een bijzonder mooi gebaar vertelde u en u geniet met volle teugen van uw verjaardag.

Nogmaals van harte gefeliciteerd en wij wensen u nog veel woonplezier en genietmomenten toe bij ons in De Nieuwpoort bij Stichting NiKo!