Flexpool

• Op 6 juni 2019

Stichting NiKo - De NieuwpoortWil jij graag alle voordelen van een vast contract in de ouderenzorg, maar wel alle vrijheid en flexibiliteit om je eigen tijd in te delen? En wil jij graag grote invloed hebben op jouw dienstrooster en afwisselend werken in een kleine maar veelzijdige organisatie?

In de flexpool van Stichting NiKo vind je de oplossing! Je bouwt pensioen en vakantiegeld op, je krijgt een eindejaarsuitkering terwijl je zelf bepaalt wanneer je kunt werken. Je werkt in een overzichtelijk werkgebied met twee nabijgelegen locaties. Je kunt zo gemakkelijk werkervaring opdoen met diverse doelgroepen, van psychiatrie en somatiek tot dementie.

Interesse?

De flexpool is een nieuw team met professionele, betrokken zorgverleners die samen de vaste gezichten voor onze zorgvragers vormen. Ben jij verzorgende (IG) of helpende en heb je zin om onze flexpool te komen versterken? Stuur dan je motivatie en CV naar sollicitatie@stichtingniko.com en vermeld erbij dat het om de flexpool gaat. Je kunt ook onderstaand sollicitatieformulier invullen. Heb je vragen of wil je eerst nog wat meer informatie? Neem dan contact op met Manja de Waard: 06-21 63 70 54 of m.dewaard@stichtingniko.com

Solliciteer via onderstaand formulier: