De kwaliteit bij Stichting NiKo is op orde

• Op 5 november 2020

Omdat we in het voorjaar de deur moesten sluiten voor bezoek, kon ook de inspectie niet controleren hoe het er voor stond met de geleverde kwaliteit. Dat was een tegenvaller, want hierdoor heeft het uiteindelijk 6 maanden langer geduurd dan gepland. Maar nu de inspecteurs van de IGJ weer een bezoek af konden leggen is er in de beide locaties van Stichting NiKo, De Palatijn en De Nieuwpoort, gezien dat er hard is gewerkt en er zichtbare verbeteringen tot stand zijn gebracht. Alle onderdelen die zijn onderzocht zijn beoordeeld met een goed of een ruime voldoende.

Eind vorig jaar hebben wij laten weten dat er een aantal verbeterpunten waren vastgesteld door de inspecteurs van de IGJ. Deze hadden onder andere betrekking op de wijze van rapporteren in het cliƫntendossier, het methodisch werken en de multidisciplinaire samenwerking.

Met elkaar hebben wij dit met beide handen aangepakt en een grote verbeterslag gemaakt. Wij zijn dan ook erg trots op alle medewerkers van Stichting NiKo dat we zo’n mooi resultaat hebben geboekt.

locaties Stichting NiKo