BBL-opleiding Verpleegkundige niveau 4 (verkorte opleiding)

Stichting NiKo - De PalatijnIn februari 2021 start Stichting NiKo opnieuw met het opleiden tot Verpleegkundige niveau 4 in een periode van 2-2,5 jaar.

Heb jij veel zin om de ouderenzorg te komen versterken en het geleerde direct in de praktijk te kunnen brengen? Dan is dit jouw kans!

Hoe lang duurt de opleiding?
In een periode van 2-2,5 jaar word je opgeleid tot Verpleegkundige. In deze functie verzorg en begeleid je mensen waarbij het accent ligt op wonen en welzijn. Het streven is om de opleiding zo dicht mogelijk bij de praktijk te brengen.

Wat ga je leren?
Tijdens deze BBL-opleiding leer je de zorgvrager ondersteuning te bieden bij persoonlijke basiszorg en bied je ondersteuning bij zorg en welzijn. De zorg stem je af met de zorgvrager, familie en andere disciplines. Je leert om verpleegtechnische handelingen te verrichten en je krijgt les in algemeen vormende vakken zoals Nederlands en rekenen. Samen met de zorgvrager en familie wordt gekeken wat er nodig is en wat gewenst is, zo leveren wij zorg en welzijn op maat. Onze kernwaarden zijn verbinden, vertrouwen, het verschil durven maken, echtheid en passie, weet jij die te vertalen naar de praktijk?

Hoe word je beloond?
Je brengt direct het geleerde in de praktijk en na ca. 10 weken werk je zelfstandig mee in het team, zo kun je de theorie in de praktijk weer verdiepen en oefenen. Omdat je naast de theorie ook meewerkt, ontvang je direct bij aanvang een leerling salaris, deze bedraagt maximaal € 1.988,87 bruto per maand bij een volledig dienstverband.

Je krijgt een leerarbeidsovereenkomst voor de duur van de opleiding en wij hebben de intentie om over te gaan naar een arbeidsovereenkomst als je bent geslaagd voor de opleiding. De arbeidsvoorwaarden conform de CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT) zijn van kracht en daardoor bieden wij jou ook een meerkeuzesysteem aan in de arbeidsvoorwaarden. Dit bestaat uit de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’.

Kom ik in aanmerking voor deze opleiding?
Heb jij affiniteit met ouderen? En ben jij sociaal vaardig, flexibel inzetbaar en beheers je de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk goed? Lees dan snel verder of je kunt deelnemen aan deze opleiding!

Als je voldoet aan een van de onderstaande punten, dan kom jij in aanmerking voor deze opleiding:

– Je bent een leerling die momenteel de opleiding tot Verpleegkundige niveau 4 volgt en je wilt overstappen van het BOL-traject naar het BBL-traject. De eerste twee jaar van de verpleegkundige opleiding heb je met succes afgerond. Als je hieraan voldoet, kun je in aanmerking komen voor deze leerroute.
– Je bent een Verzorgende IG / medewerker maatschappelijke zorg (gediplomeerd) met minimaal twee jaar werkervaring.

Als je wordt geselecteerd voor deze opleiding, vragen wij jou een AMN-test te doen. Ook wordt een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan jou gevraagd. Als je op de AMN-test voldoende scoort en wanneer je VOG in orde is dan kun je starten met de opleiding. Geweldig, onze zorgvragers kijken uit naar jouw komst!

Ben jij geïnteresseerd in werkend leren? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie via e-mailadres: sollicitatie@stichtingniko.com of solliciteer via Facebook.

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Opleidingen via 072-5185000 of mail je vragen naar opleidingen@stichtingniko.com.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer via onderstaand formulier: