BBL-Verpleegkundige (MBO-niveau 4)

In 2021 starten wij weer op diverse datums met het opleiden tot

BBL-Verpleegkundige (MBO-niveau 4)

Ben jij 18 jaar of ouder en wil jij verpleegkundige worden in de ouderenzorg? Ook zonder zorgachtergrond of ervaring verwelkomen we je graag. Er zijn voor schoolverlaters, herintreders of zij-instromers in de ouderenzorg tal van mogelijkheden.

Heb jij een van de onderstaande diploma’s of overgangsbewijzen? Dan is deze opleiding geschikt voor jou!

• Diploma beroepsopleiding MBO-niveau 3.
  • Diploma vmbo, kaderberoepsgerichte, theoretische of gemengde leerweg.
  • Overgangsbewijs 3-4 havo/vwo.
  • Propedeuse HBO-V.
  • Ander bij ministeriële regeling aangewezen diploma/bewijsstuk.

Jouw hart gaat sneller kloppen wanneer jij anderen kunt helpen. Werken met je hart, je hoofd en je handen en jezelf blijven ontwikkelen, dat past helemaal bij jou. Je houdt ervan om afwisselend werk te doen. Je bent sociaal vaardig, flexibel inzetbaar en je beheerst de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk) goed.

Herken jij je hierin? Kom dan werken en leren in bij Stiching NiKo!

Onderdelen die horen bij het sollicitatieproces:

• Een voldoende scoren op de AMN-test.
  • Wanneer je in dienst komt van Stichting NiKo, vragen wij jou om een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren.

Wat wij jou bieden:

• Een leerarbeidsovereenkomst voor de duur van de opleiding van minimaal 24 uur per week met de intentie tot het overgaan naar een arbeidsovereenkomst.
  • Een interessante functie in een dynamische werkomgeving.
  • Je gaat werken in een klein, bewoner gestuurd team.
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).
  • Een Leerlingsalaris bedraagt, afhankelijk van het praktijkleerjaar, minimaal € 1.573,85 en maximaal € 1.921,61 bruto per maand bij een volledig dienstverband. Zij-instromers verdienen, afhankelijk van de opleiding, minimaal € 1.808,83 en maximaal € 2.762,34 bruto per maand bij een volledig dienstverband.
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Dit bestaat uit de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’. Ook behoort de aan- en verkoop van verlof tot de mogelijkheden.

Ben jij geïnteresseerd in om opgeleid te worden tot verpleegkundige?

Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie via sollicitatie@stichtingniko.com.

Wil je meer informatie hebben, neem dan contact op met NiKo opleidingen via opleidingen@stichtingniko.com.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Deze vacature wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten.

Stichting Zorgorganisatie NiKo
Bezoek- en correspondentieadres De Nieuwpoort:
Prins Alexanderstraat 25, 1814 XK Alkmaar
Tel.: 072-5185000

Solliciteer via onderstaand formulier: