BBL opleiding tot verzorgende IG of verpleegkundige

Gaat je hart sneller kloppen als je iemand kunt helpen? Wil je werken met je hart, hoofd en handen? En vind jij jezelf blijven ontwikkelen en afwisselend werk doen belangrijke factoren in je werk? Kom dan werken en leren in de ouderenzorg!

Ook zonder zorgachtergrond of ervaring verwelkomen we je graag. Er zijn voor schoolverlaters, herintreders of zij-instromers in de ouderenzorg tal van mogelijkheden.

Volg je hart en ga met ons in gesprek.

In  2021 start Stichting NiKo opnieuw met het opleiden tot Verzorgende IG of Verpleegkundige. Er zijn diverse startdatums per kalenderjaar.

Heb jij veel zin om de ouderenzorg te komen versterken en het geleerde direct in de praktijk te kunnen brengen? Dan is dit jouw kans.

Voldoe je aan een van de onderstaande voorwaarden?

Dan kom je al in aanmerking voor een opleiding tot Verzorgende IG of Verpleegkundige. Je kunt bij ons terecht wanneer je:

• minimaal 16 jaar bent en in het bezit bent van een diploma VMBO KB of TL of
  • een MBO-diploma niveau 3 of hoger hebt of
  • een HAVO-diploma hebt gehaald of
  • een overgangsbewijs van HAVO, leerjaar 4 naar 5 kunt overleggen.

Ben je dan ook nog sociaal vaardig, flexibel inzetbaar en beheers je de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk) goed? Dan gaan wij graag met jou in gesprek om samen met jou te kijken welke opleiding het beste bij jou past.

Onderdelen die horen bij het sollicitatieproces:

• een voldoende scoren op de AMN-test;
  • wanneer je in dienst komt van Stichting NiKo, vragen wij jou om een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren.

Voldoe je aan bovenstaande?

Neem contact met ons op via onderstaand formulier.

Wat wij jou bieden:

• Een leerarbeidsovereenkomst voor de duur van de opleiding van minimaal 24 uur per week met de intentie tot het overgaan naar een arbeidsovereenkomst.
  • Een interessante functie in een dynamische werkomgeving.
  • Het werken in een klein, bewoner gestuurd team.
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).
  • Een leerlingsalaris. Deze bedraagt, afhankelijk van het praktijkleerjaar, minimaal € 1.573,85 en maximaal € 1.921,61 bruto per maand bij een volledig dienstverband. Zij-instromers verdienen, afhankelijk van de opleiding, minimaal € 1.808,83 en maximaal € 2.762,34 bruto per maand bij een volledig dienstverband.
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Dit bestaat uit de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’. Ook behoort de aan- en verkoop van verlof tot de mogelijkheden.

Ben jij geïnteresseerd in werkend leren bij ons?

Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie via sollicitatie@stichtingniko.com of via onderstaand sollicitatieformulier. Wil je meer informatie hebben, neem dan contact op met NiKo opleidingen via opleidingen@stichtingniko.com.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Deze vacature wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten.

Stichting Zorgorganisatie NiKo
Bezoek- en correspondentieadres De Nieuwpoort:
Prins Alexanderstraat 25, 1814 XK Alkmaar
Tel.: 072-5185000

Solliciteer via onderstaand formulier: