Appartementen Zuidzicht

• Op 21 januari 2019

Vaste Steen Projectontwikkeling werkt samen met Stichting NiKo aan Project Zuidzicht

Appartementen Zuidzicht in Alkmaar Zuid

In het voormalige “Dintra” gebouw aan de Kooimeerlaan 17 in Alkmaar worden door Vaste Steen Projectontwikkeling 64 appartementen gebouwd om Zorgeloos, Duurzaam en Luxe te wonen. Vaste Steen Projectontwikkeling heeft de samenwerking gezocht met Stichting NiKo om zo ook de zorg en het welzijn aan te kunnen bieden in deze appartementen.

Wat biedt Stichting NiKo als samenwerkingspartner?

Het wijkzorgteam van Stichting NiKo kan zorg leveren en in De Nieuwpoort kunnen de bewoners van Zuidzicht terecht voor activiteiten, maaltijden, catering of vrijwilligerswerk. Er kan ook een beroep worden gedaan op de MAX Mobiel of de maaltijdservice.

• Voor vragen over de zorg, kunt u contact opnemen met Zorgbemiddeling via 072-5185000 of zorgbemiddeling@stichtingniko.com
  • Wilt u meer weten over het werken als vrijwilliger en de verschillende mogelijkheden? Dan kunt u via 072-5185000 vragen naar de vrijwilligerscoördinator.
  • En voor vragen over activiteiten, maaltijden of de MAX Mobiel kunt u terecht bij de receptie van De Nieuwpoort of bellen naar 072-5185000.

Meer informatie

Het gaat om appartementen vanaf 40 m2 tot wel bijna 150 m2. Op de website zuidzichtalkmaar.nl kunt u alle informatie vinden over deze appartementen. U kunt zich daar ook inschrijven om zo op de hoogte te worden gehouden van de ontwikkelingen.

Stichting NiKo kan u geen informatie verstrekken over de appartementen, prijzen etc.

De verkoop gaat via Vlieg makelaars en hypotheken, u kunt daar terecht voor meer informatie over de appartementen, de prijzen en alles wat hierop betrekking heeft.

Start verkoop

Op zaterdag 2 maart 2019 van 11.00 uur tot 13.00 uur zal Vaste Steen Projectontwikkeling met Vlieg op de locatie starten met de verkoop van deze 64 prachtige, duurzame appartementen in Alkmaar Zuid. Stichting NiKo zal daar ook aanwezig zijn voor uw vragen over zorg en welzijnsdiensten.

Samenwerking Stichting NiKo en Vaste Steen Projectontwikkeling