Activiteiten in De Nieuwpoort en De Palatijn

Iedere maand worden er weer diverse activiteiten georganiseerd voor onze zorgvragers.

De Nieuwpoort

Onze activiteitenbegeleiders zijn het hele jaar druk bezig om een mooi programma te organiseren. Samen met vrijwilligers zorgen zij voor een afwisselend programma.

Iedere week zijn er terugkerende activiteiten, elke maand is er een bijzondere maaltijd gepland en er zijn nog wat speciale activiteiten per maand georganiseerd.

Wilt u meer informatie over deelname aan een activiteit of wilt u een strippenkaart aanschaffen? Neemt u dan contact op met de afdeling Activiteitenbegeleiding in De Nieuwpoort: 072-518 50 00.

Activiteitenkalender oktober 2019

De Palatijn

In De Palatijn worden per etage kleinschalige activiteiten gedaan met de zorgvragers door de medewerkers maatschappelijke zorg. In het restaurant vinden diverse grotere activiteiten plaats waar de familie van de zorgvragers ook welkom is om bij aan te sluiten. Voor meer informatie over het programma, kunt u contact opnemen met De Palatijn: 072-303 32 00.

De onderstaande activiteiten zijn voor onze zorgvragers en hun familie in De Palatijn georganiseerd:

• Maandagmiddag vanaf 14.30 wordt er koersbal gespeeld in het restaurant van De Palatijn.
  • Donderdagmiddag is er een muziekmiddag in het restaurant, in de oneven weken komt DJ Michael.
  • Vrijdagmiddag is er een happy hour tussen 15.00 en 16.00 uur, het tweede drankje is dan gratis.
  • Gitarist Jean komt één keer in de maand op zaterdagmiddag prachtige liedjes zingen en spelen in het restaurant.
  • Zondagmiddag is er van 14.30-16.00 uur een spelletjesmiddag in het restaurant.