250 Kerstkaarten voor de zorgvragers van Stichting NiKo

• Op 17 december 2019

Een verrassing zo voor Kerstmis voor onze zorgvragers

Stichting NiKo - 250 kerstkaarten voor alle zorgvragersAfgelopen weekend werd de receptie van De Nieuwpoort verrast door de dochter van een voormalige zorgvrager van De Nieuwpoort. Zij kwam met haar man maar liefst 250 zelfgemaakte kerstkaarten langs brengen en een presentje voor ons. Haar vader is in mei dit jaar overleden en zij is zo dankbaar voor de goede zorg en fijne tijd die haar vader in De Nieuwpoort heeft gehad, dat zij iets terug wilde doen.

Wat een mooie kerstgedachte! In deze tijd waarin toch ook mensen wel eens opzien tegen de feestdagen, alleen zijn of niet vaak leuke post krijgen, is dit een geweldig lief gebaar.

Inmiddels zijn alle kaarten bezorgd door onze vrijwilligers van Esdégé-Reigersdaal die  iedere dag toch weer de post voor onze zorgvragers bezorgen. Een hele klus! Ook aan de zorgvragers in De Palatijn is door mevrouw gedacht. Een leuke kerstverrassing in de brievenbus van vele ouderen.

Namens alle zorgvragers heel hartelijk bedankt! Wij zijn ontzettend blij om te horen dat mevrouw zo dankbaar is en dat haar vader met zoveel plezier bij ons heeft gewoond.

Om privacy redenen zijn er geen namen genoemd in dit artikel.