Wonen met structuur is een afdeling waar zorg, welzijn en begeleiding geboden wordt in een huiselijke, herkenbare omgeving aan mensen die zich in de eerste fase van dementie bevinden. Op de afdeling staan Rust, Regelmaat en Routine voorop en wordt de structuur van de dagindeling bepaald aan de hand van uw ritme en behoeften. Samen met een vast team medewerkers vormen zij, met passende hulp en begeleiding, een zo normaal mogelijk huishouden. ‘Net als thuis’ noemen we dit. Gezamenlijkheid is hierbij een belangrijk speerpunt.

‘Net zoals thuis’ in een normaal gezin zal er zoveel mogelijk gezamenlijk worden gegeten en zullen er gezamenlijke activiteiten worden ondernomen. Een vaste groep medewerkers maatschappelijk zorg zijn onderdeel van dit huishouden en sluiten in hun ondersteuning en begeleiding zoveel mogelijk aan bij uw leefstijl en wensen. De nadruk ligt hierbij niet meer alleen maar op het leveren van goede zorg, maar steeds meer op het welzijn en kwaliteit van leven.