Gewoon omdat het kan

De NiKo MAX Mobiel is een elektrisch, veilig en gesloten voertuig voor 2 personen en wordt ingezet om (wijk)bewoners binnen Alkmaar te vervoeren. De MAX Mobiel wordt bestuurd door een vrijwilliger van Stichting NiKo en kan op aanvraag gebruikt worden door mensen die zelf geen auto (meer) kunnen rijden.

Mobiliteit is voor iedereen belangrijk. Ook als u zelf geen auto meer kunt rijden. Vervoer moet geen belemmering zijn om sociale contacten te onderhouden en actief deel te nemen aan de samenleving, zoals boodschappen doen, ziekenhuisbezoek, familiebezoek of zomaar een kop koffie drinken in de stad.

Heeft u behoefte aan een maandelijkse boodschap met de MAX Mobiel, een maaltijd of een klus in en om het huis? Maak dan gebruik van onze NiKo WonenPlus pas. Als u een abonnement afsluit, ontvangt u van ons een pas. Met deze pas kunt u zich aanmelden voor een maaltijd, een activiteit of een klus in huis.

Wilt u meer informatie of reserveren?

Bel gerust voor meer informatie of een afspraak met onze medewerkers
Telefoon: 072 – 518 5000
Mail: info@stichtingniko.com

U mag natuurlijk ook langskomen. Meldt u zich dan bij de receptie van
De Nieuwpoort, Prins Alexanderstraat 25. Onze openingstijden zijn
maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 15:00 uur.