Werken bij NIKO

Ho, stop, niet wegklikken, want wij zijn op zoek naar jou! Zorg jij graag voor onze bewoners, dan zorgt NIKO voor jou! Bij NIKO ben je zichtbaar, met je eigen naambadge. Wil je doorstromen of groeien in je functie? NIKO heeft oog voor jouw dromen. Gewoon persoonlijk, want daar houden wij van.
Bij ons krijg je een warm welkom met een dagelijks gratis soepje en een stuk fruit. Verder staat je fiets droog in onze stalling en heb je een gratis parkeerplek voor je auto. Fietsplan, laptop of sportabonnement behoren natuurlijk ook tot de mogelijkheden van onze arbeidsvoorwaarden. En heb jij fysieke of stress-gerelateerde klachten? Dan kun je vijf keer per jaar lekker een gratis massage krijgen. Omdat wij waarderen dat jij er bent voor onze bewoners!

Bekijk onze vacatures en neem ook eens een kijkje bij onze verhalen!

Samen zorgen we dat ’t klopt!

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie NederlandStichting NiKo is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering
Hartjes

Het team

Het NIKO-team bestaat uit een hechte groep medewerkers met een passie voor de zorg. Van verpleegkundigen tot vrijwilligers; iedereen telt mee. Samen creëren wij een sfeer die gewaardeerd wordt door bewoners, familie én medewerkers.

Kom jij bij ons werken, dan kom je in een warme, open organisatie terecht. NIKO is een onafhankelijke, relatief kleine organisatie. Daardoor is er veel persoonlijke aandacht en heerst er een ons-kent-ons sfeer. We bedienen veel doelgroepen en staan voor diversiteit; NIKO zorgt graag voor een warm welkom en probeert hierbij altijd de mens achter de sollicitant zichtbaar te krijgen, ongeacht geloofsovertuiging, seksuele voorkeur, leeftijd of gender.

Wij verwelkomen iedereen met een passie voor de zorg. Jouw passie en plezier in je zorgfunctie reflecteert op de bewoners en cliënten. De wisselwerking tussen cliënt en medewerkers bepaalt de rust, het vertrouwen en de veiligheid binnen onze afdelingen. Als werkgever in de zorg zijn wij ons hiervan bewust en blijven we naar onze medewerkers luisteren. Heb jij ideeën die je graag wilt delen, wil je rouleren, bijleren of omscholen? Allemaal zaken waar we naar kijken en luisteren. Bij NIKO doen we het samen.

Ben je op zoek naar een snuffel of meeloopstage, neem dan contact met ons op. Wil je aan de slag als vrijwilliger of buddy? Lees hier meer over onze vrijwilligers.

Onze kleinschalige organisatie uit zich in een team van mooie mensen die graag samenwerken en elkaar kennen. Op deze manier werken we hard aan een veilige, maar ook gezellige omgeving voor iedereen. Gaandeweg creëren we mooie ervaringen en delen we verhalen met elkaar. Ben jij ook benieuwd naar verhalen van leden binnen het team of juist van de bewoners? Neem dan een kijkje in een werkdag bij NIKO op de verhalenpagina en lees de verhalen van NIKO medewerkers en vrijwilligers.

Werken en leren

Naast diverse zorgfuncties, bieden wij ook opleidingen, werken & leren (BBL / BOL) en stageplekken aan. Lees meer over werken & leren bij NIKO.

Wanneer jij een opleiding wilt volgen in de zorg kun je direct met de praktijk aan de slag. Door middel van een werkleerplek ga je naast je opleiding aan de slag als BBL- of BOL-student om te worden opgeleid tot: verpleegkundige, verzorgende IG, Medewerker Maatschappelijke Zorg (MMZ) of helpende. Bij het Wijkleercentrum Alkmaar NIKO werken we samen met ROC Horizon College in het opleiden van nieuwe zorgtalenten.

Hoe werkt een werk en leerplek in de zorg?

BOL Studenten MBO-niveau 2 worden opgeleid tot dienstverlener persoonlijke verzorging. BBL-studenten vullen bij NIKO het praktijkgedeelte van de MBO-niveau 3 opleidingen Verzorgende IG in. Dit geldt ook voor BBL-studenten van de MBO-opleiding Verpleegkundige niveau 4 of medewerker maatschappelijke zorg – specifieke doelgroepen niveau 4.

Diverse BOL- en BBL studenten vinden bij ons een leer- of stageplaats. Van praktijkonderwijs niveau 1 tot en met HBO niveau 6.

Denk jij eraan om te beginnen in de zorg? Zoek je een leuke leerwerkplek, (snuffel- of meeloop) stageplek? Neem contact met ons op of bekijk de openstaande BBL / BOL vacatures.

Hartjes

Kom je bij ons werken?

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.